.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تندباد و باران در راه مازندران
مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره احتمال وزش باد شدید،بارندگی و آتش سوزی در مناطق جنگلی هشدار داد.

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران به شکل گیری و تقویت جریانات جنوب تا جنوب غربی از دوشنبه شب و روز سه شنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه اشاره کرد و گفت: وزش باد شدید و بارندگی به ویزه در ارتفاعات و گردنه‌های کوهستانی با بارش برف در استان پیش بینی می‌شود.

او گفت: احتمال آتش سوزی در مناطق جنگلی و مراتع، آسیب به سازه‌های کم مقاوم و اختلال در تردد محور‌های کوهستانی از تبعات فعالیت این سامانه خواهد بود.

احمدی به هم استانی‌ها و مسافران توصیه کرد از روشن کردن آتش در کنار مزارع و جنگل‌ها خودداری کرده و یا قبل از ترک محل از خاموش شدن کامل آتش اطمینان حاصل کنند.

او گفت: با توجه به احتمال وقوع آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع مناطق بالادست اشتان، هم استانی‌های عزیز بویژه دهیاران و روستاییان محترم ساکن در حاشیه جنگل، در صورت مشاهده هرگونه دود و موارد مشکوک به آتش سوزی بلافاصله موارد را به نزدیک‌ترین مراکز امدادی و خدماتی اطلاع دهند.

احمدی گفت: به دلیل پیش بینی وزش باد شدید، شهرداران نسبت به بازدید و مقاوم سازی و ایمن سازی سازه‌ها و بیلبورد‌های تبلیغاتی سطح شهر اقدام لازم معمول دارند.

او گفت: گلخانه داران نیز نسبت به مقاوم سازی پوشش فضا‌های گلخانه‌ای اقدام لازم معمول نمایند، همچنین کوهنوردان و ورزشکاران از صعود به ارتفاعات و مناطق کوهستانی خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران از رانندگان خواست هنگام عبور از مناطق برف گیر و کوهستانی، به دلیل لغزندگی جاده‌ها با سرعت مطمئن و با احتیاط کامل رانندگی کنند.

احمدی گفت: به همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی توصیه می‌شود ضمن آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات آمادگی لازم برای هرگونه عملیات داشته باشند.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.